Kaki Dablenk Njagong nang Senayan

Posted by NIN 11:34 AM, under | 1 comment

Dongeng "Kaki Dablenk" Versi Bahasa Indonesia, Silahkan "Klik Disini"

Ketemu maning sedulur.... karo Inyong, Kaki Dablenk. Inyong Arep crita, aku mau mbengi bar ngimpi... ngana - nganane aku njagong nang Senayan dadi Anggota DPD. Pertamane Inyonk gela banget, masalaeh nang kono, wong sepirang pirang, inyong paling ala, dandanane paling elek. Tapi ora papa, wong jenenge anggota DPD, kudu bisa mewakili "Apa Anane" daerah sing diwakili, wong daeraeh inyong urung "Nggantheng tur apik banget" alias esih sederhana... ya aku mewakili, dandan sederhana.


Nang kono inyong melu rapat, mbahas kemajuan daerah... Anggota liyane padha pathing "Pechotot" cangkeme, nggole padha usul masalah perkembangan daeraeh kon padha maju. Tehnologi kudu berkembang, rakyate kon padha "mendelik" maring tehnologi. Ana sing daeraeh arep dibangun pabrik, komputerisasi... ujar - ujare film Transformer mbok.

Bareng wis padha ngaso, kesel cangkeme. Giliran Inyong usul:
"Pancen apik arep mbangun daerah sing maju, tehnologi sing maju. tapi rika padha kudu kemutan, kaki buyute rika kuwe nggole mbangun kebudayaan nang daerah kiye ora sedela, perlu proses. Nggawe kebudayaan sing adi luhung, kebudayaan sing apik. Ya nggo pedoman utawa cekelan rika pada sebagai anak buyute.


Apa arep dibuang thok... arep padha kelalen blass...!!! Pancen apik rika pada arep mbangun daeraeh... majukna tehnologi, tapi kudu kemutan budaya. Primen carane mbangun tehnologi sekaligus "mempertahankan" syukur meningkatkan nilai budaya sing wis diturunaken nang kaki buyute rika. Kebudayaan daeraeh rika padha kuwe langka sing ala, apik kabeh... eman eman ngger nganti ilang!!


Inyong priyatin ndeleng bocah enom siki pada kelalen maring kebudayaane dewek, mulane inyong kepengin "Membudayakan Budaya"ne dewek maning.


Lha melalui rapat kiye, inyong arep usul. Nggo majukna daeraeh inyong dewek, terutama Jawa Tengah. Inyong arep ngakeih hal hal sing mambu "Budaya". Contone: kurikulum nang sekolahan diakeih masalah budaya lokal, hiburan sing sifate ngangkat budaya daerah ijine digawe lewih gampang.


Tapi usulku sing paling penting kuwe, aku kepengin gawe "wayang robot". ben bocah jaman siki bisa dolanan tehnologi tapi ura kelalen maring budaya wayang... hehe..

Usulku urung ana tanggapan, tapi aku wis kebanjur tangi disit. Ya... moga - moga bae ngimpine inyong bisa terwujud"

IF YOU LIKE TIHS POST, PLEASE CLICK BELOW

1 komentar:

Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-gaib.blogspot.co.id/ agar di
berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin seperti
saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

Post a Comment